Livet går vidare....

Och livet har åter sin gilla gång...
Inget är som förut men allt är på bättringsvägen. Förhållanden är mycket jobb och att "komma tillbaka" tar tid.
Total förälskat mig i Pon & Zi... Och för att inte tala om The red jumpsuit apparatus och Olw city.
Musiken hjälper mig mycket för att ta mig genom dagarna.
Just nu kämpar vi för att hålla oss över ytan.. Vi gör allt som går för att hålla oss hela. Vissa dagar känns det som om hjärtat är trasigt som fan eller helt enkelt inte finns i kroppen längre... och andra dagar översvämmas jag av kärlek!


Kommentarer
Postat av: Svennis

Hoppas det går bra för er.

2010-01-17 @ 12:02:32
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback