Skit vecka!

Har varit dålig hela veckan...
Huvudvärk, ont i magen, kräkningar och feber. Trodde jag skulle orka gå till skolan idag, men magen vill inte riktigt hänga med idag alla.

Hade Benji över på frukost tillsammans med hans sötnos till vovve.
Alla åt tillsammans vilket är en superovanlighet i vårat hushåll.

Lyssnar som vanligt på musik och trugar mig igenom hela Vård och omsogsarbetes boken. Kommer inte så långt eftersomjag har FEL BOK! Hon som sålde den hade skrivit ut rätt ISBN nummer i anonsen.. men när jag tog mig en närmare titt nu när jag skulle plugga ( tycker det var så konstigt att jag skulle svara på 190 frågor första veckan) så visade det sig att ISBN nummret inte stämde i alla fall.. Titeln är rätt, boken ser exakt lika dan ut som den som vi ska ha och det är samma författare.. men damn (!) det är FEL bok!

Slänger in ännu en låt värd att lyssna på, så härliga texter.
Jag vet att ni antagligen HATAr min musik vi det här laget men what the heck, Here we go again!

Enjoy!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att du mår bättre snart och att nästa vecka blir bättre! :)

2010-01-22 @ 10:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback