Parta?

Fan vad det är mycket fester nuförtiden...
På lördag har Cilla och Dennis inflyttningsfest och den 30 ska Johanna ha sin födelsedagsfest ( nästan en månad för tidigt ). Jag ska försöka gå på båda men får se hur bra jag lyckas med det...
Något som är garanterat är att jag ska på Johannas firande!

Ska försöka hitta något billigt men fint att ha på mig till båda tillställningarna.
Ser fram emot att få köpa något fint att sätta på kroppen och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var förväntansfull och uppspelt över baddräkten! Tur att det är "poolparty" hos Johanna då ^^.



Någon av dessa kanske skulle vara passande? tycker dom är väldigt söta och väldigt jag!
Vilken tycker ni skulle vara finast? Samtliga klänningar finns på H&M och kostar 299 kronor styck.


Jaja, snart är det dags att sätta igång och vika tvätten från igår.... Vill verkligen inte göra något annat än att sova idag... haha! Drömma kan man ju!

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback