Trött , sliten och stressad!


(Tårtorna jag bakade till Leahs första födelsedag)

Damn, jag kan ju inte sova på nätterna, är det inte för varmt så är det den förbannade hostan jag har just nu.. och är det inte den så ska jag självklart få så ont i magen att jag kräks!

Idag har jag stress stress stress framför mig. Måste städa IGEN och handla, hämta och lämna barn på dagis, baka och köpa Leahs födelsedags pressent!

Har letat som en galning efter en VIT sparkcykel men ICKE! Inget! Trodde inte att det skulle vara så svårt att hitta en vit en men det har visat sig vara näst intill omöjligt om inte omöjligt.

Alla är välkommna att komma och fira Leahs födelsedag i efterskott på lördag ( med alla så menar jag ALLA i johans familj). Även du och din dotter... Det här är Leahs dag och på den dagen tänker jag lägga allt groll åt sidan.

Vi behöver inte älska varandra men både du och jag vet att barnen tycker otroligt mycket om varandra och älskar att träffas. Det här är Lehas dag och jag vill att den ska bli så fins som det bara är möjligt.

När din dotter sedan fyller år om 5 veckor så hoppas jag att du bjuder barnen och Joh iaf. För det faktum att du och jag tycker olika just nu och inte kommer överens ska inte behöva påverka barnen. Barnen har rätt att få ha en fin dag och firas av familj och vänner.

Jag vet inte hur du tänker men jag vet att jag vill att mina barn iaf ska kunna ha kontakt med sin kusin. Jag vill inte att vårat (enegtligen ganska patetiska) bråk ska få till konsekvens att barnen blir lidande. Mina barn vet inget och behöver inget veta om det som är mellan dig och mig. Dom älskar dig och det är så jag vill ha det!

Hoppas att du kommit så långt att du kan resonera vuxet och se på det ur ett perspektiv som möjlig gör att barnen kan fortsätta träffas och att vi kommer kunna vistas i samma rum.

Måste rusa!

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback