Karneval...

Hjälp!

Idag ska det vara karneval här i stan och jag har lovar att Haley Nova ska vara med.
Problemet är bara att jag inte hittar informationen om när den börjar och vart vi ska vara vilken tid.
Letar som en galning igenom lägenheten efter  kläder att sätta på henne, då hon inte bara ska delta i karnevalen utan även vara utlädd till en mask... En mask?! hur klär man ut en 15 månaders till en mask?
Det måste ju finnas ett bra sätt att lösa allt det här på.
Är det någon av er som bor här i stan som vet när allt börjar och har några förslag på hur jag ska klä ut henne?

Just nu sä är planen att hon ska vara  klädd i brunt eller vitt eller brunlila.... fast egentligen önskar jag att jag hade hittat den här klänningen/dräkten tidigare! Den är ju bara FÖR söt!




Slänger in några bilder från dagens upptåg senare.

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback