Mornin'

God morgon världen.
Här sitter jag igen, och skriver en rad här i bloggen.
Barnen är söta som socker och Joh är som vanligt på jobbet. Gjorde ännu en gång frukost och grejer till Joh mitt i natten eftersom han gölmt göra det själv... drog ihop en playlist på spotify med skön missinassen musik och la mig tillrätta i sängen med sköna toner strömmandes ur högtalarna på låg volym. Fan vilken skön natt!

Jag känner mig sådär löjligt nyförälskad i Joh som man gjorde i början. Hjärtat svämmar över av lycka över att ha honom och barnen varje gång jag tänker på honom. Fortfarande efter mer än fyra år tillsammans kan jag inte tänka mig att leva med någon annan än just honom.

This is a good day!

Utanför skiner solen varm och skön, och jag funderar på om jag efter att jag plockat och donat här hemma ska packa ihop barnen och ta en filt och gå och sätta mig på gräsmattan i solen utanför lägenheten. Gå till lekparken och bara skratta tillsammans med barnen som gungar eller åker kana kanske?

Den här låten får mig alltid att le, och jag tycker den passar en dag som denna!
Visserligen är den flummig och otroligt oseriös men en eloge till Elov och Beny!



Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback