Music... again...

Som många kanske har lagt märke till vi det här laget så är jag beroende av musik... Jag föredrar rock men kan fastna för nästan vad som helst.
Idag tycker jag har varit en dag som bjudit på allt möjligt... Aldeles för en stund senda när jag slog mig ner i soffan var det ett framträdande med shakira hos Ellen degerenres på tv:n.
Jag vet inte.... jag tycker den är lite söt! So here it comes..






Satt som sagt var i soffan och tog det lite lugnt en stund nu när barnen sover middag och kom fram till att jag är ganska uttråkad. Så jag sprang iväg till köket och hämtade ett nagelack... Ljuslila?! Kan man ha det? Hahaha... i alla fall, nu är naglarna lila och får så förbli tills jag måste ta bort det för att färgen börjar släppa..

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback