Plockat...

Har plockat här hemma under dagen, men inte hjälper det sådär våldsamt myckt. Så fort jag får undan något är barnen där och drar fram något nytt. Det är som en oändlig och ond cirkel av plockande.
Sitter här och väntar på att Joh ska komma hem från jobbet och jag känner hur trött jag faktiskt är ( det är ingen vidare smart idé att komma isäng efter tre på natten ).

Idag blir det pastasallad till middag då det även går att äta kallt dagen efter. Joh behöver ha något som inte behöver värmas till lunch imorgon då dom inte har något sätt att värma maten på där han ska befinna sig.
Jag är inget jätte fan av pastasallad och jag vet att Joh INTE ser fram emot dagens middag och morgondagens lunch.
Men det är bättre än att äta något som egentligen ska vara varmt iskallt och osmakligt.

Barnen håller i vanlig ordning på att storma runt i lägenheten och göra hyss.
Gah, hur orkar dom hålla igång som dom gör? Vart kommer all energi ifrån?


( jätte gammal bild på barnen tillsammans)

Nej nu ger jag upp... -.-

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback