Tillbaka efter ett lååångt uppehåll!

Okej så var man tillbaka i bloggvärlden... lite äldre men inte mycket klokare.
Livet går vidare och saker förändas, ibland till det bättre ibland till det sämre.
Jag kan glatt meddela att Johan nu mera arbetar på rosendals här i våran lilla stad och att han har fått fast anställning, samt att livet nu ser ljusare och gladare ut än på länge för våran del. Tyvärr verkar inte alla vara på väg mot bättre tider.... Det finns människor i min omgivning som snarare verkar vara påväg åt det andra hållet...
Nog sagt om det.

Musiken földar ut ur högtalarna nu när jag inte längre pratar i telefonen med Johanna.
Det är städning som står på schemat just nu och det ska faktiskt bli skönt att få det snyggt och städat här hemma idag igen. Barnen är på dagis och Johan på jobbet.

Ikväll ska min mormor ta hand om barnen medans jag och Johan åker hem till Palle och Jenny för att grilla lite och snacka skit. Ska bli roligt att se deras nya lägenhet och se hur allt rör sig frammåt för de nyblivna samborna.
Det var länge sen jag och Johan gjorde någonting tillsammans nu (om man bortser från bion vi var på förra månaden) och jag ser fram emot en trevlig kväll i trevligt sällskap.

Slänger i vanlig ordning upp låten som spelas här hemma i in lägenhet för tillfället. Enjoy!!


Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback