Twilight kväll...



Ikväll beställer jag biljetterna till twilight kvällen i stockholm.
Alla tre filmerna på rad, biljetterna är dyra som satan men jag SKA gå den här gången.
Har fixat barnvakt och allt redan så nu är det bara att köpa biljetterna och vänta till den 29.
Jag vet att jag kanske låter konstig som vill gå på det där "eventet" men för det första : Joh har inte sett filmerna och för det andra : Tycker jag att det kanske kan bli en roligt och mysig grej som vi gör tillsammans jag och han.
I priset ingår popcorn, dricka och något lättare att förtära. Yay!

Nej vet ni, nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska sätta mig med skolböcker och pennan i högsta hugg.
Urk.... jag känner verkligen inte för att plugga det minsta, men damn måste man så måste man.

Xx Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback