Do i really need sleep this badly?!




Sjutton gubbar vad jag är trött... ont gör det överallt och jag känner det som om mina ögonlock ska falla ner över ögonen och mura igen dem. Att jag nu när jag tittade mig i spegeln dessuton la marke till att jag är mer grå i ansiktet än hudfärgad och att jag är aldeles mörk under ögonen gör ju inte saker bättre. Kanske skulle man satsa på att lyda alla andra gravidas råd och sova? Bara en stund så jag klarar av att ta mig igenom den här dagen också.

Provade dricka en såndär proviva blaha blaha med vitaminer och gud vet vad i och det gjorde mig inte det minsta dugg piggare, snarare hade det motsatt effekt och gjorde mig tröttare än innan.

Ska slå på lite musik eller kanske en film och sluta ögonen... drömma mig bort till en värld där jag förhoppningsvis inte har ont överallt och där jag är pigg och glad!

Hörs senare igen!

Xx Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback