Eyes alá twilight?

Beställde linser för ett par dagar sen och igår kom dom. Dom är awesome!
Får ögonen att se ut som vampyrerna i twilights (när dom är som ljusast).. slänger upp ett par bilder så får ni säga vad ni tycker!

Ingen av bilderna är fixade på någpt sätt eller ändrade det minsta...


Bild nr 1.



Bild nr2.


bild nr3...


Joh gillar dem INTE, han tycker att jag är mycket finare utan linser och att dem bara förstör "min fina naturliga bruna färg som han tycker så mycket om!"

Vad tycker ni då? Är dom inte fiiiiiina?! (nej jag är inget twilight freak, är faktiskt inte så förtjust i filmerna... böckerna är en annan sak..men men)

Det som syns i bakgrunden är alla sängkläder jag har släpat ut i vardagsrummet för att vika och sedan slänga in i garderoben...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback