Jahaa..


Tänk om man kunde njuta av städningen på det där sättet! Awesome!!!


Jaha då var Brunchen uppäten, barnen sover middag och Joh påväg till gymmet med Patrik.
Vad ska jag göra då? Jo det ska jag ta och tala om.. JAG ska göra som barnen och lägga mig på soffan och sova middag en stund. Ja, jag är som ett barn... trött med andra ord.
Frågan är då, kommer jag kunna somna eller kommer jag bara ligga här och såsa? Jag chansar på det senare men men.

När Johan har lyckats masa sig hem från gymmet igen är det till att ta tag i städningen här hemma (och det ser vi fram emot? NEJ) så att det blir lite ordning och reda igen. Städa, plocka, damma, feja, torka, diska, dammsuga och skura.. YAY!!(not). Men fan så skönt när det väl är gjort!

Talk to ya laters!
Xx Saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback