morning again...


Ännu en morgon och snart dags att ta sig till dagis. Trött är jag men inte så farligt trött som jag brukar vara vi den här tiden på morgonen ( trots att jag varit uppe i timmar). Barnen är klara om man bortser från ytterläderna som fortfarande inte sitter på deras små kroppar.

Jag har börjat se fram emot det där ultraljudet den 9:e och tycker faktiskt att det ska bli lite mysigt att få se den lilla krabaten so tumlar runt där inne i magen. Visst känns det fortfarande underligt att det ska komma en till liten familjemeddlem, men samtidigt så måste jag säga att nu när man har börjat vänja sig vid tanken så är det ändå roligt på många sätt.

Apropå inget så MÅSTE Joh se till att skaffa sig en ny mobil omgående. Hans gamla är bara att skrota och gör han det inte snart så gör jag det fan själv. Han kommer ju nätt och jämt upp ur sängen på morgonen eftersom det inte är hans mobli som ringer utan min. Hmmm undrar vad det blir för en mobil han skaffar?
Fånig tanke jag vet, men kan inte låta bli att tycka att det är viktigt att han har en mobil man kan få tag i honom på...

Nej nu ska jag slita mig ifrån den här bloggen och sätta lite fart tror jag...

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback