Ny dag nya tag...



Jaga så var det ny dag OCH ny vecka. Vilket betyder nya tag och nya uppgifter att handskas med.
Ska snart ta tag i att tömma diskmaskinen och fylla den igen innan jag går vidare med att städa barnens rum, vardagsrummet, hallen, badrummet och sedan köket.. Imorgon får det bli sovrummet och antagligen vardagsrummet igen.

Huva vad jag är hungrig idag. Det är inte ofta jag är det längre men just nu känns det som om jag skulle kunna käka en hel struts. Inte för att jag någonsin har ätit struts men det bara dök upp i huvudet på mig.

Idag har jag dessutom en del samtal att ta tag i. Vill inte alls, men vad gör man...

Aja skriver en rad eller två senare igen.

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback