Tänka sig va..



Tänka sig att det kan vara så jobbigt att försöka navigera sig i bankdjungeln i jakt på lite jävla information om hur man gör med saker och ting! Inte en jäkel som vill tala om hur man går till väga...
Hur som haver är jag trött på att ringa samtal åt johan nu. Inga mer samtal till banker eller dylikt idag inte... inte någonsin om jag får välja själv!

Barnen är på dagis, Joh hemma och jag ligger i sängen och har ont i magen. Typiskt!
Tittar runt lite på lägenheter och hus som är till salu i våran lilla stad och hittade några som verkade kunna vara något.
Hur det går med allt är och förblir ett mysterium tills vi fått någon info och fattar lite mer.


Nu ska jag försöka bli av med den här yrseln som är magontets följeslagare även denna förmiddag..

Sköt om er så hörs vi senare!

Xx Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback