Jag förtjänar en spark i baken...

Ja jag vet att jag förtjänar en spark i baken för att jag har varit så dålig på att uppdatera här på bloggen.
Jag är bara så sjukt trött och stressad hela tiden. Plugga, städa,plugga, ta hand om barnen, plugga och känna sig som en sten i skallen...
Malin och Isabelle åkte hem i söndags efter en 3 veckors vistelse i vårat lilla hem. Veckorna bjöd på mycket roligt och mysigt men samtidigt så skulle jag ljuga om jag inte även sa att det har varit kaos och förstörelse på hög nivå här hemma.

Har återförälskat mig i en oldie (eller jaaa... den är från 2008) och kan inte låta bli att tycka att den är lite  söt.
Självklart strömmar musiken ur högtalarna här hemma.. som alltid ( senaste veckorna var det visserligen inte så mycket ur min dator utan snarare Malins).



(this is da song xD)


Barnen löper amok och gör hyss på hyss just nu, Haleys blöja.. som jag för övrigt böt för inte så länge sen är nu så tung att det börjar se ut som om den faktiskt skulle kunna nå till golvet om jag inte byter omgående. Leah springer runt naken iklädd enbart ett par lila stövlat av typen gummi.

jag antar att om jag inte springer och byter på Haley Nova omedelbart så kommer jag ha diverse blöjinnehåll på golvet innom en snar framtid. Jag får helt enkélt återkomma senare igen..

Till we speak again
Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback