Finland...

Då var 14 timmar bil och en totalt sömnlös natt avklarad. Vi landade i Jukka och Jaanas kök vid 11 tiden igår kväll (finsk tid) somnade dock inte förrens vid 8 tiden i morse och blev väckt till liv igen vid halv 10. ögonen svider fortfarande och kroppen längtar efter att få glida in under täcket och raka vägen in i "fluffy land" och vilan.
Jag saknar mina barn och Johan så jag blir galen...

Ärligt talat tror jag inte att jag orkar skriva så mycket mer just nu..

slänger in en av mina favoritlåtar just nu..



music is to be feelt, not heard!

Xx Saga!

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Hoppas allt går bra där och att tiden går fort så att du får komma hem till din familj igen! :) Tänker på dig hjärtat! <3

2010-09-09 @ 14:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback