Besök imorgon?


Bild på johans föräldrar med Joh i bakgrunden från sist vi träffade dem (någon gång i sommras)Lägenheten ser inte ALLS ut sådär längre!


I morgon kanske Johans päron kommer på besök... Kanske. Det är alltid kanske när det kommer till huruvida dom kommer eller inte. Skule säkert vara kul för barnen och så, men att inte veta är otroligt irriterande.
Dom ska ringa ikväll för att meddela om dom dyker upp eller inte. Men vem vet hur det blir. Dom avvaktar för att se om det kommer vara snöstorm imorgon eller något sånt.

Kan man inte bara säga "vi kommer på torsdag om det inte är storm ute"? Skulle vara så mycket lättare för mig att planera på det sättet.


Försökt få tag i ehb i två dagar nu, går fram en massa signaler, kommer ett "välkommen till ehb" och sen.. "tryck 9 för att tala med..." ja just det vad var det man skulle få tala med egentligen?
Det spelar nämligen ingen roll hur många gånger man trycker på 9 man får i alla fall inte prata med någon.

Hur har dom tänkt då?

Aja skit samma...


Sitter här hemma ssom vanligt, barnen leker snällt i sitt rum och jag tar mig tid ett par minuter att skriva en rad eller två  hundra här på bloggen. I vanlig turordning har jag naturligtvis inget särskilt spännande att skriva om. så jag ger nog upp den tanken för ett tag.

Återkommer senare.

Xx Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback