Gårdagen.

Igår kom Johans familj på besök, vi hade en liten minijul sähär i efterhand och Jag spenderade mest til med Malin. Barnen lekte fin och jag har en kännsla av att Bebelle inte ville åka hem när det var dags.


Innan alla "alla", hahahaha dom var fyra... aja i alla fall... innan "alla" anlände (dom kom tillsammans desstom) så tokstädade jag HELA lägenheten igen. Även om jag gjorde det för inte så länge sen och det inte var särskilt jätte stökigt så kände jag ett underligt tvång att göra det i alla fall. Hela förmiddagen gick åt och Johan hade absolut ingen lust att hjälpa till över huvud taget...

Det fikades, pratades strunt, öppnades paket och åts mat tillsammans.
Alla var mer eller mindre nöjda och sen åkte sällskapet hem igen.


Det här var första gången på 6 månader som vi träffade Johs föräldrar. Och då är det ändå bara 1,5 timmars bilfärd hit... Aja.

Skriver en rad eller två senare!

Xx Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback