Crying,crying and crying...

Jag vet inte hur många gånger om dagen jag mer eller mindre GRÅTER av smärta nu... minst tre i alla fall, och då har jag inte räknat in nätterna som är precis lika illa som dagarna.

Foglossning... ja det är helt klart någonting jag skulle klara mig utan!

Jag hoppas att mötet den 10e ska medföra en BETYDLIGT kortare tid med smärta.
Självklart vet jag att förlossningen kommer vara helvetet på jorden just då, men om jag ska jämföra det helvetet med det här så tar jag förlossningen anyday! En dag (vanligen några timmar för min del) av smärta som ger mig något fantastiskt... med smärta som sedan försvinner och lämnar någon vecka med eftervärkar (som förvisso ocskå kan orsaka en och annan tår av smärta då och då).. Men INGEN foglossning är enligt mig som sagt var helt och hållet att föredra framför ytterligare 5-6 veckor av smärta och tårar!

Jag vet att jag bara gnäller.. men prova själva att vara mer eller mindre invalidiserade av smärta. Gråta när ni ska gå, stå, ligga, vända er i sängen, sitta eller över huvud taget RÖRA er! Prova hur det är att inte kunna lyfta era barn eller klä på dem eller ens krama dem utan att det gör fruktansvärt ont...

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback