God morgon och grattis till Joh igen!

Då har vi grattat Joh med frukost på sängen och skönsång. Ska slå May en signal senare också för att säga "Happy biirthday hunnibean". Så mycket till sång blir det nog dock inte  eftersom min hals håller på att ta död på mig.

Har fortfarande ont i magen men tror att jag överlever, det som är så störande är att ryggen också värker... och så sjuk på det... plus foglossning, haha kan det bli bättre??!

Idag är det som sagt var 8 dagar kvar till igångsättningen. Skönt skönt skönt!
Har ju så ont överallt nu så jag knappt vet vad jag äter i förnamn eller heter till frukost.

I morgon blir det H&M och Lindex som gäller. Hittade jättefina kläder till bebis... gröna, gula, vita och bruna samt andra fiina söta neutrala kläder. Vill ju att det ska vara neutralt eftersom vi inte vet könet.

Kollade igenom lite av bebiskläderna här hemma och upptäckte att vissa av dem skulle vara totalt uteslutna om det blir en kille.. Inte för att pojkar inte kan har rosa, det kan dom naturligtvis visst ha.. men att sätta på en liten kille en helrosa dress med rosa mössa till kanske kan skicka vibbar om att det är en tjej? Eller rosa klänningar med spets och dylikt....

Måste ta mig ner i källaren och leta upp resten av kläderna. Hua.. hur ska man hinna med allt innan nästa fredag? Jag fattar inte.. tänka ut och packa BB väskan, tvätta alla kläder här hemma OCH allt som är neutralt nog för båda könen, städa lägenheten 100 ggr och fixa och dona med miljoner små ting...

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback