Grattis Johan och Malin på eran dag!

Idag, den 17 mars fyller Joh och May 24 år!
Vill passa på att gratta dem innan jag går in på anledningen till att jag egentligen sitter här på bloggen klockan 20 över ett på natten.


Jag har så sjuuukt ont i magen i natt.. fattar inte att det ens kan vara möjligt!
Har tryckt i mig ett par alvedon som jag hoppas ska hjälpa så att jag kan så sova i alla fall ett par timmar i natt.
FÖrsökt gå på toa för att se om det är det som är problemet... men nej, ärligt talat så  verkar det inte så.
Min rygg värker, magen vill döda mig och jag mår illa som faaaan.. Halsbrännan är inte heller att leka med kan jag tala om.

Plus på detta så är jag typ sjuk.. Ont i halsen, hosta och ont i huvudet.
Som om inte smärtan från foglossningen är nog menar jag!
Fuck, just nu vill jag bara att det ska gå över.. jag vill soooova.. jag har barn med feber att ta hand om imorgon. Och sambo som fyllr år!

Förlåt att jag bara klagar!

btw, 8 dagar to go and then the baby is due!

Skriver mer imorgon.

Puss

Xx Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback