Missade att jag skulle slänga in en lista igår..

Damn, jag missade helt att jag skulle slänga i den där förbaskade packlistan för BB vistelsen igår.
Så jag tänkte att jag skulle göra det nu i stället... Eller jaaa, snart i alla fall.. först kanske jag ska skriva något lite mer intressant och vettigt (för min del i alla fall).

Igår blev det badhus.. men tyvärr bara för Leah eftersom alla ställde in utom just älskade Johanna!
Roligt hade dem i alla fall och Haley Nova fick bada med pappa här hemma istället. Vilket kanske inte alls var lika kul som ett badhus hade varit, turligt nog så vet inte Haley riktigt om det ännu så hon njöt i fulla drag av att få busa med Joh.

Köpte kläder till bebis på HM igårr också. Blev inte det jag tänkt mig fråm början men bra endå. Blev ett 6 delars sätt i vitt grått och beige istället. Lite hårspännen, toffsar och liknande till tjejerna och ett par "vantar till bebisen.

Okej, här kommer listan (kryssar av det jag radan har till bebis och oss):

* Byxor och trjöa. [x]

* Pj's [x]

* Mössa och vantar [x]

* Haklapp [x]

* Body [x]

* Våtservetter [ ]

* Blöjor [ ]

* Napp [ ]

* Pj's till mig och Joh [x]

* Dextrosol [ ]

* Mjukiskläder/ kläder i mjukt och skönt material [x]

* Tvål, shampoo och balsam [/]

* Mitt smink [x]

* Bärbar dator [x]

* Mackor och Saft [ ]

* Mobiltelefon [x]

* Gigantiska bindor [ ]

* Energidryck av något slag [ ]

* Tandborste och tandkräm [x]

* Tidning eller liknande [ ]

* Kexchoklad och lite annat godis [ ]

* Bok [x]

* Snus [x]

* Kontanter [x]

* Bankomat/kontokort [x]


Ja det är väl ungefär allt jag kan komma på till packlistan just nu i alla fall.. intressant lista? knappast!


Tänk att det är 5 dagar kvar till igångsättningen idag... tiden bara rusar och det känns inte alls som om jag hinner allt jag vill och borde hinna!

Xx Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback