One day to go!

One day to go, en enda dag kvar tills bebis kommer...
Kom just hem från barnmorskan och allt såg bra ut. Bebis verkar må bra och mina värden var helt okej.
Barnmorskan sa att hon inte tror att det blir någon jätte liten bebis även fast det är ett tag kvar till den "egentligen" ska komma. Den verkar "lång" och väger uppskattningsvis ca 3,4kg redan nu. Tack gud att jag blir igångsatt och slipper gå hela tiden ut. Tänk er om man skulle behöva klämma ut en 4,5kgs klump! Haha...

Nej idag ska jag bara ta det lugnt och ladda batterierna inför imorgon =)
Sitter ust nu och ska sätta i mig en stadig lunch och sen blir det till att chilla framför en bra film (eller antagligen en DÅLIG film..)

Skriver mer senare, för nu håller lunchen på att kallna...

Xx Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback