Ont i magen...

Ja jävlar! HUr ska jag stå ut dessa ynka 6 dagar med alla dessa förvärkar och sammandragningar?
God damn it, jag kunde ju för helskotta inte ens kissa i natt för att det gjorde så sablarns ont att sitta där och försöka trycka ut kisset ur blåsan. Med andra ord så sov jag inte sådär strålande i natt heller. Jaja, det är la bara att fortsätta knapra smärtstillande, försöka handskas med halsbrännan och dom sura uppstötningarna samt den förbaskade foglossningen.

Idag ska jag i alla fall pallra mig ner till den lilla stade och köpa de där bebiskläderna som vi ska ha med oss till BB på fredag. Kanske borde jag passa på att köpa blöjor och det när jag ändå är på g??
vi får se vi får se...


Klockan 2, eller ja runt två där blir barnen hämtade av Johanna som ska ta med sig dem till badhuset för lite skoj och bus.. och badande hoppas jag. Måste dock medge att jag känner mig lite orolig för hur hon ska klara två vildingar som röjer runt som tromber själv?!?!! Jag vet inte ens om JAG skulle känna mig HELT bekväm.
Johan oroar sig bra mycket mer än jag gör, han VILL INTE skicka iväg båda barnen med henne.. för farligt och osäkert. Jag hoppas dock att det ska gå bra och att dom alla har roligt i någon timme eller så innan de kommer hem glada och framförallt oskada.

Som jag nämnde ovan så är det 6 dagar kvar till den omtalade igångsättningen idag. och jag ska slänga upp en packlista för BB. Men den får komma i ett annat inlägg senare under dagen eftersom det här inlägget annars blir milslångt istället för kilometerslångt som det är nu..

Hörs lite senare under dagen!

Xx Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback