yaaaay!!

Hämtade ut min dator i morse, yihooo!
Äntligen, äntligen ÄNTLIGEN!!! Som jag har längtat efter denna dumburk i dagar nu.. och möjligheten till att lyssna på musik är ju bara föööör ljuvlig.

Något som inte var i närheten av lika härligt var priset för att få tillbaka den... över 400 spänn, trots att dom inget hittade att åtgärda. Surt sa räven om rönnbären...


Igår tvättade vi all tvätt här hemma, blir till att städa vidare i morgon och sen på torsdag blir det sista besöket hos BM innan  igångsättningen på fredag. Spännande spännande!

shiet va jag är trött och sliten idag, jisses!

Ringa ett samtal och sen blir det till att chilla lite tror jag.

Idag ska jag packa BB väskan med det mesta, bara "maten" som får vänta med att hamna i väskan tills på torsdag kväll eller fredag morgon straxt innan vi åker.

Shit vad det känns udda att veta NÄR!

skriver senare.

Xx saga!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej tjejen



Jag tror det blir en liten son =) en pojke =)



KRAM / Lisen

2011-03-22 @ 12:36:06
URL: http://klackartillhavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback